Υπάρχει μία γενική ατμόσφαιρα εξυπηρετήσεις και ευγένειας
Εξυπηρετήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΥΛ. •
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Daphne•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σχολαστική και έμπειρη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ •Πεντικιούρ
Α.Π•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το όλο κομμωτήριο έχει μία φιλοσοφία και αύρα φοβερή. Εξαιρετική παροχή υπηρεσιών. Εξαιρετική εργοδοσία και μιλάω για τη Γαρυφαλλιά και φυσικά η Στέλλα άψογη επαγγελματίας και ωραίος τύπος. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη και εννοείται ότι το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε θέλει να περάσει ευχάριστα απολαμβάνοντας άψογη παροχή υπηρεσιών.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα Πρωτοπαπαδάκη•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια και η ειρήνη ειχε δίκιο - μου έκανε φανταστικό χρώμα