Πάλι υπέροχα νύχια μου έφτιαξε η Τζο!!! Είμαι πολύ ευχαριστημένη!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Chrysanthi Sakali •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή η Στέλλα στο πεντικιούρ!!! έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Chrysanthi Sakali •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο Τσαν ήταν εξαιρετικός γι άλλη μία φορά στο παιδικό κούρεμα,πολύ ευγενικός και προσιτός,λεπτομερής και φανταστικός στην εκτέλεση σχεδίων που ζήτησε το παιδί!
Κούρεμα Αντρικό
Νικη Ζ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό κομμωτήριο. Το εμπιστεύομαι απ όταν έμεινα στην γειτονιά. Εξαιρετικά παιδιά