Επαγγελματική συμπεριφορά, πολύ όμορφο περιβάλλον και, φυσικά, εξαιρετικό το αποτέλεσμα!
Βαφή ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Κοντοπάνου Μ.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ράνια, εξαιρετική στο κούρεμα και στο χτένισμα!!
Εξυπηρετήθηκε από ΡΑΝΙΑ •
Πιάσιμο ΜαλλιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καιρό είχα να αισθανθώ τόσο άνετα σε κομμωτήριο και το κούρεμα ήταν αυτό που ακριβώς ήθελα!! Επίσης, ο 3,5 ετών γιος μου κουρεύτηκε για πρώτη φορά χωρίς κλάματα και αγκαλιές!!