Εξαιρετική εμπειρία, άψογη εξυπηρέτηση και πολύ φιλικό προσωπικό.
Το αποτέλεσμα στο μανικιούρ ήταν πραγματικά τέλειο, με μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΦΩΤΕΙΝΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά στα Νυχια μου κρατάνε πάρα πολυ!
Η Χριστίνα εξαιρετική επαγγελματίας και πολυ καλό παιδί πάντα με το χαμόγελο!
Συστήνω το Soyu ανεπιφύλακτα! 🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
Ευαγγελια•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Συντήρηση Νυχιών