Πολύ ωραίο περιβάλλον ευχάριστο, φιλικό, καθαρό.
Όλα τα κορίτσια είναι εξαιρετικά.
Η Μαρία, είναι άψογη, πολύ σωστή στην δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Καραλια•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Από τα λίγα nail salons που ξεχωρίζουν! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και πολύ όμορφος, με ένα υπέροχο vibe που σε κάνει να θέλεις να ξαναπάς. Τα κορίτσια είναι φοβερά—πάντα χαμογελαστά, ευγενικά και απίστευτα προσεκτικά σε αυτό που κάνουν. Νιώθεις ότι είσαι σε καλά χέρια κάθε φορά. Το συστήνω με κλειστά μάτια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Συντήρηση Νυχιών
Μαρία Κουτρουμάνου•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Perfect as usual ! 🫶🏼
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΥ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος πεντακάθαρος και τα κορίτσια ευγενικές χαμογελαστές και όλες εξαίρετες επαγγελματίες !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαριαννα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η καλύτερη εξυπηρέτηση!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωάννα •Μανικιούρ Ημιμόνιμο