Τέλεια εξυπηρέτηση, η κοπέλα που μου περιποιείται τα φρύδια είναι υπέροχη ευγενική δεν με πονάει καθόλου και μου κάνει πάντα αυτό που της ζητάω ακριβώς όπως το θέλω
Μία από τις πιο αντιεπαγγελματικές εμπειρίες που έχω ζήσει σε κατάστημα νυχιών.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του ραντεβού μου, η τεχνίτρια που εξυπηρετούσε το διπλανό τραπέζι και η πελάτισσά της, οι οποίες ήταν εμφανώς φίλες, περνούσαν την ώρα τους κοιτάζον