Η αλήθεια είναι πως συχνά δε μένω ευχαριστημένη από υπηρεσίες μανικιούρ πεντικιούρ γιατί μου αρέσει το λεπτομερές και προσεγμένο αποτέλεσμα. Αυτή τη φορά στάθηκα φοβερά τυχερή!!!! Η Άλμα είναι γλυκύτατη με αφοσίωση στη λεπτομέρεια και επαγγελματισμό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλμα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα πολύ καθαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Πεντικιούρ
Παναγιώτης•15 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα φοβερά για ακόμα μια φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Πεντικιούρ
Αναστασία•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικο προσωπικό, καθαρό μαγαζί και ότι ζητήσεις θα στο κάνουν