Εγώ έκανα κούρεμα και ένα τόνερ...
Το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό και όλα τα κορίτσια ήταν άψογα!!!
Πολύ ευχάριστο κλήμα ...και άψογη εξυπηρέτηση!!!!
Εννοείται ότι δεν το αλλάζω!
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Γυναικείο Κούρεμα
Δώρα Μαστορη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο κ φιλικό κλίμα.
Άψογες υπηρεσίες.
Εξαιρετικό το προσωπικό κ η ιδιοκτήτρια.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Παιδικό ΚούρεμαΔείξε όλες τις κριτικές…
sonia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άλλαξα κομμωτήριο μια δεκαετία μετά και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη
Βαφή Ρίζας για ΓυναίκεςΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωγράφου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο κούρεμα, άψογη εξυπηρέτηση
Εξυπηρετήθηκε από Νάνσυ •Γυναικείο Κούρεμα
Ευγενία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν έχω λόγια 🤗 είναι και οι τρεις τους υπέροχες!🥰🥰