Τέλεια.... λύθηκε το πρόβλημα μου...
Ελευθερία ευελιξίας κλεισιμου ραντεβού.
Πλέον κουρεύονται στάνταρ μια φορά το μήνα.....πριν με τα τηλέφωνα απλά καληνύχτα!!!!
Κούρεμα Αντρικό
Γιάννης•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αμεσότητα εξυπηρέτηση και χαμόγελο διακρίνουν το καταστημα