όλα είναι τέλεια ! Από τη στιγμή που επισκέφτηκα αυτό το κομμωτήριο για πρώτη φορά, δεν το αλλάζω με τίποτα! Το προσωπικό είναι πάντα ευγενικό και επαγγελματικό!!!!
Κούρεμα Αντρικό
Νικολαος•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλειο κούρεμα με προσοχή στην λεπτομέρεια!
Κούρεμα Αντρικό
Eleni•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η ΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΗ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!!