Ολα μια χαρά!! Ο χώρος πολύ όμορφος όπως και η εξυπηρέτηση.
Εξυπηρετήθηκε από Ελένη Δ.•Γυναικείο Κούρεμα
Δανάη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα•Πεντικιούρ
Τζινη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Μαργαρίτα ειναι φοβερή έχω να πω, το ίδιο η Μαίρη και φυσικά η Μαρία! Επισης να πω οτι η Μαρια εκτός απο πολύ καλό παιδί ειναι τελεια στο χτενισμα και στο λούσιμο!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Χαρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, όλα ήταν τέλεια!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΠΑΠΑΓΑΠΗΤΟΥ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειναι ενα φιλικο περιβαλλον αλλα με απολυτο επαγγελματισμο! Ολες οι κοπελες ευγενεστατες κ αρτια καταρτισμενες στον τομεα τους.
Ακριβης παντα στα ραντεβου τους
Το συνιστω ανεπιφυλακτα