Έμεινα πολυ ευχαριστημένη. Η Ελενη β παρά πολυ καλή.όπως και η Ελενη α!! Συγχαρητήρια κορίτσια μου , έχετε πετύχει , το Μαγαζι είναι σούπερ ποιοτικό!! Μπράβο σας
Εξυπηρετήθηκε από Ελενη Β.•
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
ΛΙΤΣΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα•
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ιωάννα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ελισαβετ ηταν ευγενεστατη και εξαιρετική σε βαφη και χτένισμα.
Ευχαριστω