Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά και το κλίμα πολύ φιλικό
Γυναικείο Κούρεμα
Georgia•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πελάτισσα χρόνια και λαμβάνω πάντα όχι μόνο εξαιρετικές υπηρεσίες αλλά και πολύ χρήσιμες συμβουλές για τα μαλλιά μου. Όλες οι κυρίες που με έχουν εξυπηρετήσει και σε μανικιούρ πεντικιούρ και στις βαφές είναι επαγγελματίες με πείρα και η δουλειά τους είναι άψογη.
Βαφή Ρίζας για Γυναίκες
Ελένη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθυστέρησαν μισή ώρα στο ραντεβού μας, Το κουρεμα που ειχα κλεισει κοστιζε 25 ευρω. Ζητησα και ισιωμα το οποιο οπως καταλαβα θεωρείται χτενισμα και στο ταμειο μου ζητησαν 50 ευρω! καταλαβαινω απολυτα να πληρωσω και για το ισιωμα αλλα 25 ευρω για 10 λεπτα? φευγοντας ειδα στο treatwell οτι χτενισμα και κουρεμα κοστιζει 45 ευρω. Τα υπολοιπα 5? Το δε ισιωμα, δεν κρατησε πανω απο 2 ωρες, αφου εγινε βιαστικα λογω της καθυστερησης εκ μερους τους.
Γυναικείο Κούρεμα
Sotiria•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μόνο που δεν μου αρεσε ηταν που χρεώνουν εξτρα το πιστολάκι αλλα μαλλον αυτο είναι σύνηθες στην Αθήνα! Κατά τα αλλα απλά την ψαλίδα πήραμε, καλα ήταν.