Πολύ ωραία ατμόσφαιρα και καθαρό μαγαζί αλλά το πιο σημαντικό είναι η ευγένεια και ο επαγγελματισμός των κοριτσιών. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα του κουρέματος. Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά.
Γυναικείο Κούρεμα
ΣΤΕΦΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ καλή δουλειά από όλες τις κοπέλες! θα ξαναπάω!!! το συστήνω!!!
ΧτένισμαΔείξε όλες τις κριτικές…
Γεωργία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!!! ❤️❤️❤️
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Asimina•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρός και ευχάριστος χώρος με ευγενικό και ικανό προσωπικό.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Angeliki•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική η Κάλλια και πολύ καλό μανικιούρ ενισχυμένο