Έκανα απλό μανικιούρ και πεντικιούρ. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Anastasia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες, με κατανόηση και πολύ προσεκτικές.
Μανικιούρ
ΖΩΗ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν και στην εφαρμογή η υπηρεσία ήταν 15€ στο ταμείο πλήρωσα για λούσιμο ίσιωμα 20€ γιατί τα μαλλιά μου είναι μακριά, χωρίς την αντίστοιχη ενημέρωση ή επιλογή μέσω της πλατφόρμας. Ικανοποιητικό αποτέλεσμα αλλά σίγουρα όχι για 20€!
Πιάσιμο Μαλλιών
Dimitra•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος !!
Άψογη εξυπηρέτηση !!!
Και ευγενέστατο προσωπικό !!!