Όλο το προσωπικό είναι εξαιρετικό, πολύ καλές επαγγελματίες, ιδιαίτερα ευχάριστες και ευγενικές !
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΓΙΟΥΛΗ ΚΑΡΑΤΡΑΝΤΟΥ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως κάθε φορά, τέλειο αποτέλεσμα στο χτένισμα, φιλική εξυπηρέτηση και πολύ γρήγορη.
Πιάσιμο Μαλλιών
Leda•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ok
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Chryssa•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μαγαζί ήταν πολύ καθαρό και οι αισθητικοί πολύ ευχάριστοι και ευγενικοί. Ηταν ιδιαίτερα εξυπηρετική. Το αποτέλεσμα όμως από μόνο του εάν και καλό, σίγουρα επιδέχεται βελτίωσης. Δεν υπήρχε πολύ μεγάλη ποικιλία στα χρώματα και στα σχέδια. Θα ξαναπαω