Εξαιρετικά όλα η περιποίηση τα προϊόντα ή καθαριότητα το προσωπικό
Πιάσιμο Μαλλιών
ΜΑΡΙΑ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αν και ήταν πρωί ο χώρος δεν ήταν περιποιημένος και καθαρός. Επίσης η υπάλληλος ήταν μόνη της, χωρίς receptionist και διακόπταμε συνέχεια για να απαντήσει στα τηλεφωνήματα. Το χτένισμα ήταν ικανοποιητικό αλλά υπερτιμημένο.
Πιάσιμο Μαλλιών
Dimitra•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικό προσωπικό κι ευχάριστο περιβάλλον
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Βάσω•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Δήμητρα ήταν εξαιρετικά ευγενικά και εξυπηρετική! Δυστυχώς το ημιμονιμο μανικιούρ χάλασε στο ένα νύχι μέσα σε 4 μέρες.