σπάνια βγαινω απο το κομμωτήριο και νιώθω ότι όντως κατάλαβαν το μαλλί μου και τις ανάγκες του!
Γυναικείο Κούρεμα
Κυριακή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική πάντα η Εμιλυ, τέλειο ίσιωμα που κρατάει
Πιάσιμο Μαλλιών
Leda•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είχε άσχημη μυρωδιά. Η Iris καλή στην δουλειά της, το σαμπουάν που χρησιμοποίησε στο λούσιμο δεν ήταν το κατάλληλο για τα μαλλιά μου, στις 2 ημέρες λούστηκα. 👎👎