Έφερα τη μητέρα μου για θεραπευτικό πεντικιούρ σε νύχια με αρθρίτιδα κι εμεινε πραγματικά πολύ ικανοποιημένη. Δεν πόνεσε κι η Ειρήνη την πρόσεξε ιδιαίτερα με τις γνώσεις ποδολογίας της. Ευχαριστούμε!
Πεντικιούρ
Αφροδίτη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμόνιμο εξαιρετικό. Η Νίκη ήταν πολύ συγκεντρωμένη και επαγγελματίας. Πεντακάθαρο το κατάστημα (αποστείρωναν μπροστά μου). Ευγενέστατη εξυπηρέτηση από την Έλσα και όλη την ομάδα.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Χαρά•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο ίσιωμα και χτένισμα όπως κάθε φορά
Πιάσιμο Μαλλιών
Leda•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΑΦΝΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό το θεραπευτικό πεντικιούρ με την Νίκη, μπράβο! Ήρεμο περιβάλλον που με βοήθησε να χαλαρώσω και πολύ καλή εξυπηρέτηση για μία ακόμα φορά. Θα ξαναέρθω.