πολυ καλη εξυπηρετηση και πολυ καλη δουλεια
ευγενικες υπαλληλοι και προθυμες! ποικιλια στα χρωματα
εντος ωραριου χωρις καθυστερησεις και πολυ καλες τιμες ειδικα για την περιοχη!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικές επαγγελματίες με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Filomila•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Υπέροχη δουλειά και ωραία εμπειρία
Πεντικιούρ
ΒΑΚΟΥΤΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγένεια και εμπειρία
Μανικιούρ
ΒΑΚΟΥΤΗ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ειρήνη ήταν ευγενέστατη και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Ο χώρος ήταν ευχάριστος και προσεγμένος.