Άψογο μανικιούρ και πεντικιούρ, ακριβώς αυτό που ήθελα. Καθαριότητα, ευγένεια, φιλικό περιβάλλον και προσιτές τιμές. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Σταυρούλα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν άψογα! Ο χώρος ήταν καθαρός κ περιποιημένος,η Ευτυχία πολύ καλή κ προσεκτική στη δουλειά της! Το ημιμόνιμο μανικιούρ μου έγινε υπέροχο κ υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα χρώματα! Το συστήνω ανεπιφύλακτα κ θα το προτιμήσω ξανά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Ευαγγελία•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πεντακάθαρα. Οι κοπέλες ήταν ευγενικές, εξυπηρετικές και συνεπείς!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Θέλμα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλα ..ευγένεια και ταχύτητα. έμεινα ευχαριστημενη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο