Υπέροχη δουλειά σε καλόγουστο μαγαζί. Η Ευτυχία είναι άριστη στο ημιμονιμο μανικιούρ και πεντικιούρ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευτυχία•Μανικιούρ
Evi•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή και λεπτομερής δουλειά! ευγενικό προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Μανικιούρ
Evagelia•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη!! ☺️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Πεντικιούρ
Πάσχου•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπράβο στα κορίτσια... Απίστευτη δουλειά, τέλειο αποτέλεσμα και πολύ ωραίο περιβάλλον και ατμόσφαιρα... Γελάγαμε συνέχεια!!! Μπράβο κορίτσια συνεχίστε έτσι !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελενη Μαρια•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ωραίο περιβάλλον καθαρός χώρος,σας αλλά κυρίως άψογο αποτέλεσμα. ευχαριστώ πολύ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λιντίτα•Πεντικιούρ