Έκανα πεντικιούρ. Γίνεται μόνο με ράσπα σύντομα και περισσότερο δίνουν βάρος στα πετσάκια και στο βάψιμο. Το βάψιμο ήταν καλό. Αλλά έφυγα με το πέλμα σα να το είχα φτιάξει εγώ ερασιτεχνικά στο σπίτι. Δεν έφυγαν τα νεκρά κύτταρα. Ακόμα και με την κρέμα ήταν σκληρά και σε 2 μέρες είχαν εμφάνιση πεντικιούρ 15 ημερών. Με βόλευε η τοποθεσία, η τιμή είναι καλή, αλλά δεν θα το ξαναπροτιμήσω.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Argiro•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση όπως κάθε φορά άλλωστε!!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Πόπη & η Μαρινέλλα είναι εξαιρετικές επαγγελματίες! Ευγενικές,χαμογελαστές και πάντα πρόσχαρες και πρόθυμες!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Konstantina•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα υπεροχα. Το κλιμα, το μαγαζι και ολα τα κοριτσια κανουν καταπληκτικη δουλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο