Όλα τέλεια όπως κάθε φορά. Το περιβάλλον πάντα προσεγμένο και όλα τα κορίτσια πάντα με το χαμόγελο και με την θετική τους ενέργεια να μας κάνουν να νιώθουμε καλά.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΕΝΓΚΑ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή Α.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φοβερή ,γρήγορη αλλα και πολύ ευγενική !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Στρουμπακη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο μαγαζί όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στο τρόπο που τα χειρίζονται όλα!