Όλα τέλεια , η δουλειά υπέροχη και τα κορίτσια επαγγελματίες ☀️
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Πετρουλα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
όμορφος, περιποιημένος χώρος και καταπληκτική εξυπηρέτηση, οι κοπελές ευγενικότατες και ωραίο αποτέλεσμα! Συν το ότι τα απλά βερνίκια είναι vegan.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Olga M.•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όπως πάντα τέλεια
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
MARTA•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά, ασχολήθηκε πολύ η Κική με την επιλογή του χρώματος, μου εξήγησε τι ταιριάζει στην επιδερμίδα μου και επίσης μου έδωσε και συμβουλές για το σωστό μήκος και περιποίηση των νυχιών στα πόδια. Με λεπτομέρεια στη δουλειά της δεν άφησε χωρίς χρώμα τις άκρες των νυχιών που συνήθως μένουν αβαφες απο τις τεχνητριες εκεί έξω. Είμαι πολύ ευχαριστημένη και θα ξαναπάω σίγουρα, έχω ήδη κλείσει το επόμενο ραντεβού μου ❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ρένια•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολυ καλή υπηρεσία κ εξυπηρέτηση στην αποτρίχωση. Ευχαριστο προσωπικό κ ευγενικό. Θα παω ξανά για θεραπεία νυχιων (κ για αποτρίχωση). Great value for money too!