Τα κορίτσια είναι εξαιρετικά, και η Στέλλα και η Κική. Είναι πολύ καλές στη δουλειά τους, έμπειρες, δουλεύουν ήρεμα και προσεκτικά. Το περιβάλλον όμορφο και ξεκούραστο. Άψογος και ο καφές που προσφέρεται.
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Δέσποινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα Τελεια οπως πάντα!αριστες υπηρεσίες
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Δεσποινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλή και βοηθητική η Στέλλα!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χρύσα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Βγήκα καινούργια. Βλεφαρίδες , φρύδια , νύχια , όλα on fleek. Νυχαρες μου έκανε πάλι η στελλιτσα