Όμορφος χώρος,άψογη εξυπηρέτηση,μεγάλη ποικιλία σε χρώματα. έκανα αφαίρεση ημιμόνιμου βερνικιού και μετά μανικιούρ με απλό χρώμα( που θεωρώ ότι είναι από τις δύσκολες εφαρμογές)και το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Triantafyllia •πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τελεια εμπειρια,τελειο αποτελεσμα.καλη ατμοσφαιρα
Μανικιούρ
jelena•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός και φιλική εξυπηρέτηση ταυτόχρονα!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΖΩΗ Π.•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι καλύτερες και οι σωστότερες
Πεντικιούρ
KATERINA•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο μαγαζί!!!! Τα κορίτσια φανταστικά πολύ ευγενικές εξυπηρετικές κ με μεγάλη υπομονή !!!! Μπράβο σας!!!