Το επισκέφθηκα πρώτη φορά, έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Μανικιούρ
Maria•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ευγενεστατοι και αψογοι επαγγελματιες!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρια Φυσικοπουλου•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το Οβάλ για πρώτη φορά και η εμπειρία μου ήταν πάρα πολύ καλή. Πολύ καθαρό κατάστημα και πολύ ευχάριστη η ατμόσφαιρα. Η Μαρία, η οποία με εξυπηρέτησε, ήταν εξαιρετική και ευγενέστατη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ασημίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά και προσεγμένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο