Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Συντήρηση Νυχιών
ΚΚ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προσεγμένη περιποίηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ιωάννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστική δουλειά!Υπεροχο περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
Κατερίνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλα!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
zoi•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά. Το προσωπικό με έκανε να νιώσω άνετα και η Κυριακή ήταν ευγενική και με κατανόηση. Με ρωτούσε δε συνέχεια αν είμαι άνετα, δεδομένου ότι είμαι έγκυος.