Ολα υπεροχα καθαρά ευγενικό προσωπικό και φιλόξενο ως προς τα παιδιά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Ελευθερία•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό! Καθαρό και ευχάριστο περιβάλλον!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Πεντικιούρ
Λαμπρινή•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος και καθαρός χώρος, με ευγενικό και επαγγελματικό προσωπικό. Η δουλειά στα νύχια ήταν προσεγμένη και έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφθώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών
Αγγελικη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελευθερία •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
zoi•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χριστίνα είναι εξαιρετική, πάρα πολύ ευγενική και φιλική. Ο χώρος πανέμορφος και πάρα πολύ καθαρός. Αν κάτι στην τιμή διέφερε, η κοπέλα σε ενημέρωνε πριν φτάσεις στο ταμείο, ώστε να γνωρίζεις ακριβώς τι πληρώνεις. Πολύ ωραία νύχια με προσοχή στη λεπτομέρεια, και ειδικά πολύ ωραίο σχήμα. 💕💕
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστίνα •Συντήρηση Νυχιών