Το κατάστημα είναι καθαρό , τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής .Η παροχή υπηρεσιών εξαιρετική ,το αποτέλεσμα τέλειο .
Η υπεύθυνη καταστήματος και οι υπάλληλοι υπέροχοι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Σπυριδούλα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΥΘΕΙ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ένα καινούριο κατάστημα στην πόλη μας με ευγενικό και έμπειρο προσωπικό. Η Μαρία έδωσε μεγάλη προσοχή στα νύχια και έφυγα ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
Σμαράγδα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχα όλα, καθαριότητα, ευγένεια, προθυμία από τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
Χριστίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Υπέροχα όλα όπως κάθε φορά. Ευχαριστώ Εύα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ