Πολύ ωραίος χώρος με πολύ καλές υπηρεσίες. Η Μαρία εξαιρετική όπως πάντα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ
Ζωή•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίος χώρος και πολύ καλή δουλειά στο μανικιούρ! Ευχαριστώ Εύα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Σοφία •περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
!!!!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Δαλακουρα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα υπέροχα! Νιώθω πιο ελαφριά τα πόδια μου! 😊 ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ
Sofia•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν εξαιρετικά ευγενικά τα άτομα, η Εύα γνώστης του αντικειμένου υπήρχε καθαριότητα, και λεπτομέρεια στην στην δουλειά της. Μπράβο στην δουλειά της.θα τους ξαναπάω.