Ο χώρος καθαρός και περιποιημένος. Οι κοπέλες πολύ ευγενικές και πρόσχαρες. Το αποτέλεσμα του μανικιούρ εξαιρετικό. Θα το προτείνω σίγουρα και σε άλλα άτομα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Σοφία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχάριστο περιβάλλον. Η Μαρία πάντα ευδιάθετη, άψογη επαγγελματίας! Έμεινα για ακόμη μια φορά πολύ ευχαριστημένη! Ανυπομονώ για την επόμενη ...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Martha•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα καλύτερα νύχια εξαιρετικό γαλλικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Ελένη •7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ