Επαγγελματισμός, καθαριότητα και πολύ φιλική εξυπηρέτηση. Το αποτέλεσμα εξαιρετικό κάθε φορά ( μανικιούρ-πεντικιούρ, απλό-ημιμόνιμο καθώς και θεραπευτικό πεντικιούρ). Το συστήνω ανεπιφύλακτα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Aise Kiratzi•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο Χριστουγεννιάτικο μανικιούρ 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Σοφία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
όλα τέλεια τα κορίτσια φανταστικα..καλές γιορτές
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ
Βάσω•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ακριβείς στο χρόνο του ραντεβού, καθαριότητα, χαμόγελο και τέλειο αποτέλεσμα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΧΡΥΣΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όμορφος και πεντακάθαρος χώρος! Μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και σχεδίων! Υπέροχη δουλειά!