Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Δέσποινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
maria•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
από τα κορίτσια που έχουν το μαγαζί μέχρι τις υπαλλήλους τους έχω μόνο καλά να πω!!Βέβαια και για την δουλειά τους πάλι μόνο καλά έχω να πω με το Ευακι που έχω ταιριάξει ότι της ζητάω χατίρι δεν χαλάει και το αποτέλεσμα πάντα άψογο!! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
maria•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
'Ήταν μία όμορφη και ανακουφιστική εμπειρία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Πεντικιούρ