Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χριστίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα ήταν άψογα.Δεν έχω να σχολιάσω κάτι αρνητικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ευα•Μανικιούρ
Βασιλική•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικό περιβάλλον,εξυπηρέτηση με ευγένεια και χαμόγελα!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
ΤΑΝΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ χαλαρωτική εμπειρία!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γκιουλφιντάν•Μανικιούρ
Παπαβασιλείου•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η προηγούμενη γνωριμία μου με την Μαρία Π. με φέρνει στο συγκεκριμένο χώρο. Ευχάριστο και επαγγελματικό περιβάλλον. Έμπειρο προσωπικό με καλή διάθεση και χαμόγελο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρία Π.•Μανικιούρ