Natasa was so welcoming and nice and took really good care of me and my hair for a simple cut, thanks to her
Πήγα το γιο μου για κούρεμα. Της δείξαμε φωτογραφία πώς θέλαμε να κουρευτεί και το έκανε ακριβώς! Λούσιμο πριν και μετά το κούρεμα και μόνο 5€!
Η Νατάσα ήταν φανταστική. Με χτενισε πάρα πολύ όμορφα και από την αρχή μέχρι το τέλος ήταν ευγενέστατη.
Δεν μου έκανε το χρώμα που ζήτησα , καμία διάθεση να το διορθώσει και γενικότερα καμία επικοινωνία , κρίμα ο χρόνος και τα χρήματα μου
Καταπληκτική η Νατάσα σαν επαγγελματίας και σαν άνθρωπος
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών