Τέλεια δουλειά !!!Και μπράβο στο προσωπικό για την ευγένεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3 •Συντήρηση Νυχιών
ΜΑΡΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πεντακάθαρο μαγαζί και πολύ φιλικό προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ραφαέλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φανταστικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 1 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελική •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έφτασα σχεδόν 50 ετών για να πω ότι επιτέλους βρήκα το τέλειο στο χώρο του μανικιούρ πεντικιούρ... απο την ιδιοκτήτρια μέχρι και την πιο μικρή λεπτομέρεια μέσα στο μαγαζί όλα φωνάζουν επαγγελματισμό!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο