Οπως πάντα άψογη εξυπηρέτηση! Η αφαίρεση του υλικού έγινε και τα νύχια μου είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2 •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αρετή•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα!👌♥️♥️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 3 •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αναστασια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 2 •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Eleni•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολυ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Τα νύχια μου ειναι όμορφα και πολυ φυσικά όπως τα ζήτησα. Τα κορίτσια πολυ ευγενικά! Ήδη έκλεισα το επόμενο ραντεβού μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Nail Artist 4 •Συντήρηση Νυχιών