Η τεχνίτρια ήταν πολύ ευγενική και άψογη στη δουλειά της, το περιβάλλον φιλικό και καθαρό και έμεινα πολύ ευχαριστημένη
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν πολύ όμορφα πρώτη φορά στο κατάστημα κι έμεινα απολύτως ευχαριστημένη 🙂
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Επαγγελματική και ακριβής δουλειά! Είμαι πολύ ικανοποιημένη!
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος