Η αφαιρεση νυχιου ηταν μια χαρα. Το μανικιουρ ημιμονιμο αν και η κοπελα εκανε εξαιρετικη δουλεια με αρκετη λεπτομερεια, δυστυχως μου χαλασε μεσα σε 2 μερες και εχουν αδυναμιες.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Konstantina•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλη εξυπηρετηση
Πεντικιούρ
miriam•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα εξυπηρετική η Μαρία και πολύ καλή δουλειά!!
Πεντικιούρ
Φωτεινή•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση !
Πεντικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Κατερινα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια! Ευχαριστώ πολύ τη Σωτηρία για την εξυπηρέτηση