Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά όπως πάντα η Μαρία!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα πεντικιουρ με τη Γεωργία και εμεινα απόλυτα ευχαριστημένη
Πεντικιούρ
Anastasia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν αναφερόταν πουθενά ότι η συντήρηση τζελ θα είχε έξτρα χρέωση υπηρεσίας καθώς προερχόταν από άλλο κατάστημα. Και δεν με ενημέρωσε κατά τη διάρκεια, αλλά μόνο με ρώτησε η κοπέλα εάν τα κάναμε στο κατάστημα τα προηγούμενα νύχια χωρίς περαιτέρω εξήγηση. Η δουλειά της κοπέλας ήταν πολύ καλή και με πολύ λεπτομέρεια.
Συντήρηση Νυχιών
Χάιδω•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικός χώρος ! Το προσωπικό ευγενικό και απόλυτα εξυπηρετικό ..