Είναι η δεύτερη φορά που επισκέπτομαι το κατάστημα αυτό κ ειμαι πολυ ικανοποιημένος, το μοναδικό που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι θα ήθελα περισσότερες επιλογές χρωμάτων στα βερνίκια. Πέραν από αυτό όλα τα υπόλοιπα είναι άψογα!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
εφη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικη δουλεια και ευγενέστατο προσωπικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ευα•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογο περιβαλλον, τέλειο αποτέλεσμα σε όλες τις υπηρεσίες με διάρκεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Gwgw•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες με εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Eirini•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο κ καθαρό περιβάλλον !!! Οι κοπέλες ευγενικές με διάθεση να βοηθήσουν κ να προτείνουν ιδέες σε αναποφάσιστους πελάτες όπως εγώ 😂 😂😂 και το αποτέλεσμα ήταν σούπερ!!! Σίγουρα θα το επισκεφτώ ξανά !!! Προτείνω το κατάστημα ανεπιφύλακτα !!!