Όλα καθαρά, άψογη εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα φανταστικό!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Georgia•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εμπειρία, ο χώρος καθαρός, η ατμόσφαιρα φιλική και το προσωπικό συνολικά ευγενέστατο. η ασημινα πολύ καλή στη δουλεια της και συμπαθέστατη! οι τιμές πολύ λογικές. σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Καραγιάννη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλειααα όπως πάντα!!!😊😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νικολέττα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δημητριου Β.•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από την υπηρεσία που επέλεξα σε ότι αφορά το πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα •Πεντικιούρ