Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Τα κορίτσια ευγενικά, φιλικά και πολύ ζεστά, σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή, αλλά κ ήρεμη. Το αποτέλεσμα στα νύχια μου υπέροχο, ακριβώς όπως το ήθελα!
Επαγγελματίες που προσέχουν τη λεπτομέρεια ,
γι’ αυτό το αποτέλεσμα είναι άψογο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Maria•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τα κορίτσια είναι υπέροχα!! Εξαιρετικές επαγγελματίες!!
Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Χ
Χρύσα •8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλεια εξυπηρέτηση και τεχνογνωσία. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•Πεντικιούρ
stella•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο περιβάλλον ,,και η Μαίρη υπεροχη στην δουλεια της ..