Εσύ αρκεί να κλείσεις το ραντεβού.Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουν οι επαγγελματίες.υο αποτέλεσμα θα ξεπεράσει τις προσδοκίες σου! Ευχαριστώ πολύ Ξένια -Μαιρη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Pomonh despoina
•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Κάνω ημιμόνιμο μανικιούρ και πεντικιούρ στο συγκεκριμένο μαγαζί τα τελευταία 2 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Πολύ καθαρό περιβάλλον, καλή τεχνική και σωστή περιποίηση στα νύχια! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Μανικιούρ
ΕΦΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση και καταπληκτική δουλειά. Μόνο εδώ το ημιμόνιμο μου κρατάει για τόσες μέρες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πολυξένη Π•Μανικιούρ
Eleni•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ξενια και Μαιρη εγγυησεις!!!
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
βασω•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η Μαίρη ήταν εξαιρετική , με γνώσεις και όρεξη να με εξυπηρετήσει. Φιλική πρόσχαρη και μου έκανε φοβερό μανικιούρ.