Ακόμη μια φορά πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anna-Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα πολυ καλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Λίλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΝΙΝΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα το ημιμονιμο κρατάει τοοοοσο πολύ!! Ευχαριστώ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΒΙΚΥ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Λίλη είναι εξαιρετική επαγγελματίας και προσεγγίζει με υπομονή τις ανάγκες του πελάτη.
Εχω κάνει πολλές και ημιμόνιμα και πεντικιούρ και είμαι πολύ ικανοποιημένη.