Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Συντήρηση Νυχιών
chri•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η θεραπεία που έκανα ήταν Ενισχυμένο Ημιμόνιμο μανικιούρ. Παρόλου που η Ελλη είναι πολλή καλή στη δουλειά της, αυτή τη φορά μάλλον δεν έκατσε καλά η βάση του ενισχυμένου ημιμόνιμου και μερικά νύχια δεν είναι τόσο λεία. Παρόλα ταύτα το αποτέλεσμα δεν είναι τόσο άσχημο.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έλλη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Angeliki•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και φιλικό περιβάλλον.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ