Πολύ καλή , προσεκτική και ευγενική η Άννα . Πολύ καλό αποτέλεσμα. Ωραίος και καθαρός χώρος , ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Μανικιούρ
Ηρω•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη επίσκεψη στο κατάστημα- δεν έχω περιποιηθεί ποτέ τα χέρια μου και έτσι το αποφάσισα .Πολυ διστακτικός ήμουν στην αρχή αλλά η ευγένεια και ο επαγγελματισμός της κοπέλας με έκανε να νιώσω οικεία και καθόλου αμήχανα .Πάρα πολύ καθαρά όλα της τα εργαλεία και ταχύτατη στην δουλειά της .Σίγουρα θα ξαναπάω στο κατάστημα αυτό 🙂