Δεύτερη φορά στο κατάστημα μαζί με ένα φίλο μου για να φτιάξουμε για πρώτη φορά τα πόδια μας ,μας εξυπηρέτησαν η STACY και η Αλεξάνδρα.Απιστευτη η δουλειά των κοριτσιών,πολύ προσεχτικές πολύ καθαρά τα εργαλεία και ο εξοπλισμός τους.Τις ευχαριστούμε
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Πεντικιούρ
Giorgos•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Κρεόλα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο στούντιο νυχιών! Καθαρός και όμορφος χώρος, άψογη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμός. Τα νύχια πάντα τέλεια και με διάρκεια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα 💅✨
Μανικιούρ
ioanna•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμεινα πολύ ευχαριστημένη τα κορίτσια όλα ευγενικά ο χώρος πεντακάθαρος άμεση εξυπηρέτηση και η Αλεξάνδρα που με ανέλαβε μου έκανε άριστη δουλειά !σας ευχαριστώ πολύ και το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλεξάνδρα•Μανικιούρ
ΝΙΚΗ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με πολύ προσοχή και χωρίς βιασύνη για να τελειώνουμε